Pagina's

maandag 12 maart 2012

100e bericht!!!

Dit is mijn 100e bericht op mijn blog!!
En er zullen nog meer berichten komen!! haha.
Omdat dit dus het 100e bericht is, leek het mee leuk om te laten zien
waar ik alles maak voor mijn blog, de tekeningen, andere zelfgemaakte spulletjes of wat dan ook (behalve de fotografie op mijn blog dan)

Dus daarom in dit bericht, een kijkje in mijn kleine ateliertje (a)












Omdat dit mijn 100e bericht is leek het me ook een goed idee om even te zeggen dat ik een nieuwe naam wil voor mijn blog, echt iets wat met mijn blog te maken heeft. Maar ik heb geen idee wat voor naam, dus hebben jullie een leuk idee mischien? Ik hoor het graag!

Wil je je idee dan naar dit mailadres sturen? blog-lian@hotmail.com

Als iemand een hele leuke naam heeft bedacht stuur ik diegene dit leuke etuitje:



ps. ik verloot dit alleen wanneer ik de naam echt wil gebruiken voor mijn blog (en als dat natuurlijk mag van degene die hem heeft bedacht (; haha) dus mischien verloot ik dit etuitje ook niet!


Xjes. 







2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry marije
    heb je reactie ff verwijderd want ik ga waarschijnlijk wel die naam doen maar wacht er nog ff mee, maar als het zo te zien is op mn blog kan zo iemand de naam zo ff over nemen snapt oe?
    zie je morgenn oehh presentatie dc ;o

    X.

    BeantwoordenVerwijderen