Pagina's

vrijdag 5 oktober 2012

Liebster Award.

Hallo allemaal, 

Ik ben genomineerd voor een Liebster award door tante jannie
Liebster Award? Wat is dat dan zul je nu misschien denken? Ik moest het zelf ook even lezen en kijken wat het inhield, maar deze award is bedacht om kleinere blogs onder de aandacht te brengen bij andere bloggers. En wat moet ik dan doen?

1. Je moet 11 dingen over jezelf vertellen. 
2. De 11 vragen beantwoorden van degene die je genomineerd heeft voor de Liebster award. 
3. Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor de mensen die jij gaat nomineren. 
4. Ik moet 11 andere bloggers nomineren die minder als 200 volgers hebben, en deze ook noemen in deze post. 
5. Ik moet dit natuurlijk wel zeggen tegen de 11 bloggers die genomineerd zijn. 
6. Je mag niet terug genomineerd worden. 

Dus dit zijn de regels. (: 

We beginnen met regel 1:

1. Ik zit op het Cibap, een creatieve school waar ik waarschijnlijk de opleiding ruimtelijk vormgeving ga doen. Ik zit nu in het eerste jaar, en alle 1e jaars studenten krijgen de 1e 12 weken alle opleidingen. Zodat je daarna goed kunnen kiezen welke opleiding echt bij je past. 

2. Ik het echt super vind op mijn nieuwe school, maar toch ook wel weer vakantie wil omdat ik dan bezig kan in mijn ateliertje. Want ik wil nog een blazer maken, een turnpakje een dit een dat....

3. Ik vind muziek luisteren echt leuk, ik hou vooral van de nummers van Enrique Iglesias. 

4. Herman Finkers vind ik echt geweldig grappig. 

5. Later wil ik graag op een boerderij wonen met koeien, een eigen atelier en het liefst nog een boerencamping erbij ook.  Later wil ik ook graag een eigen winkel hebben waarin ik spullen verkoop van mijn eigen merk. Met natuurlijk een eigen webshop. En oh ja ik wil ook nog trainster van turnen worden. Jaja dat word een druk leventje. 

6. Ik best wel verslaafd ben aan het bloggen! 

7. Ik hou van oude lp's ik weet niet waarom maar ik vind ze gewoon mooi, ik wil nog een keer een muur in mijn kamer volplakken met lp's. 

8. Als ik wakker word moet ik gelijk gaan eten. Anders loop ik echt met een knor maag rond haha. 

9.  Ik vind turnen ook super leuk om te doen.  Zo heel goed ben ik nou ook weer niet in het turnen maar ik vind het gewoon leuk om te doen! Ook heb ik wel eens een turnpakje voor mezelf gemaakt. En als het WK turnen op tv is of iets anders van turnen word ik helemaal blij en wil ik alles volgen!

10. Ik heeeeeel graag kringlopen af ga om leuke spulletjes te kopen. (: 

11. Ik STAPELS tijdschriften heb. Want ja je weet maar nooit, misschien moet ik die ene bladzijde nog eens gebruiken voor een leuke collage. 

Op naar regel 2:

Deze vragen heb ik gekregen van tante jannie,

1. Als je alles kon maken wat je wilt (ongeacht kosten of kunsten), wat zou dit dan zijn?
Een zelfontworpen huis, dat lijkt me zo mooi om te maken. Zelf weten hoe groot de ruimtes worden enz. 

2. Waar ben je het meest trots op bij jezelf?
Pff dat vind ik altijd van die moeilijke vragen.. Ik ben denk ik het meest trots op: over hoe ik over dingen denk. Zo kan ik dus over sommige dingen heel lang nadenken. Dat kan goed en leuk zijn. Maar soms moet ik gewoon ook niet te veel nadenken. haha. 

3. Als je iets zou mogen veranderen aan jezelf, wat zou dit dan zijn? 
Uhmm.. ik zou wel wat leniger willen zijn. Het lijkt me zo leuk om heel goed te zijn in turnen, zelfs zo goed om mee te gaan doen met wereldkampioenschappen. Lijkt me echt top!

4. Voor wie heb je het meeste bewondering? (mag levend, dood, bekend, onbekend zijn)
Dat vind ik echt een hele moeilijke vraag. Ik zou echt niemand weten eerlijk gezegd haha. 

5. Heb je wel eens een idee van iemand overgenomen en uitgebracht als zijnde het jouwe?
Dat denk ik toch niet haha, nee misschien dat ik wel eens iets heb gezien op het internet waarvan ik dacht: ohh dat is leuk laat ik ook zoiets maken! Maar dan doe ik het wel wat anders. 

6. Wat is de reden dat je een blog bent begonnen?
Op je blog kun je de dingen laten zien die je hebt gemaakt. Dit vind ik zelf ook heel leuk om terug te kijken, want zo word het echt een verzameling met van alles wat je hebt gemaakt. En ik vind het ook leuk om inspiratie op te doen op andere blogs!

7. Wat zou je absolute droombaan zijn?
Hhmm... dit heb ik ook al een beetje verteld bij de 11 dingen over mijzelf. Nouja een eigen winkel dus beginnen. Door de week sta ik dan in mijn eigen winkel en een paar avonden in de week wil ik dan training geven voor turnen. En hoe ik dat dan met die boerencamping wil gaan doen moet ik dan even uitzoeken haha. 

8. Waar kun je je aan ergeren? 
Mensen die altijd chagrijnig zijn. 

9. Welk programma mag je graag zien op tv?
Op dit moment boer zoekt vrouw. Maar wie is de mol vind ik ook leuk.

10. Welk soort blog lees je het liefst?
De blog waarvan ik deze Liebster award heb gekregen. Dus de blog van tante jannie ik vind dat ze haar berichten heel leuk schrijft!

11. Wat vind je nu eigenlijk van al die award die in blogland rondzwermen?
Hahah ik had er nog nooit eerder van gehoord de awards op blog's. Dus ja. Ik vind deze award wel heel leuk bedacht!

En dan nu regel 3: de 11 vragen voor de mensen die ik ga nomineren:

1. Omschrijf jezelf in 1 zin. 
2. Waarom heb je een blog?
3. Waarover gaat jou blog?
4. Hoe belangrijk is bloggen voor je?
5. Wat inspireert jou?
6. Wat maakt jou gelukkig?
7. Wat doe je het liefst als je niet hoeft te werken of naar school moet?
8. Wat is jou droom?
9. Heb je iets geks wat je altijd nog wil doen?
10. Waar ga jij het liefst winkelen? 
11. Wat vind jij van deze Liebster award?

Regel 4:
De bloggers die ik heb genomineerd zijn:


Je bent niet verplicht om deze Liebster Award over te nemen!!

Regel 5: het bovenstaande lijstje aan bloggers ga ik allemaal laten weten dat ze zijn genomineerd zijn voor de Liebster award. 
Regel 6: je mag niet terug genomineerd worden!!!

Veel succes!

8 opmerkingen:

  1. Wat super lief van je!!! Merci merci!!! :D
    Ik moet bekennen dat ik deze award ook van 2 andere blogsters gekregen heb, maar er nog niet aan toe gekomen ben om hem te posten.
    Als ik er tijd voor heb zal ik dit zeker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dankje!
    Als ik de tijd vind zal ik hem zeker posten!
    En veel succes met het waarmaken van je dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankjee hihih leuk idee
    ik ga hem zeker posten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er een leuk bericht van gemaakt! En dank je wel voor het antwoord op mijn vraag nummer 10 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk dat we genomineerd zijn! dankjewel (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de nominatie! Erg lief!
    Ik zal hem waarschijnlijk niet posten wegens tijdgebrek helaas.
    iig erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super bedankt voor de nominatie, vind het erg leuk van je! Ik ga hem sowieso posten!
    Lots of love,
    Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel Lian,voor je nominatie! Ben vanochtend uit Frankrijk terug gekomen en waarschijnlijk kom ik er niet aan toe om dit door te geven. Heb nog heel wat liggen :-)
    In iedergeval wilde ik je toch even bedanken.

    Groetjes,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen