Pagina's

zaterdag 22 december 2012

Schoolwerk.


Opdracht voor OEV. (tekenen) 
We moesten patroontjes & een kleurverloop maken.


Sinds 2 weken terug heb ik een nieuwe klas. Want de introductie weken zijn voorbij. 
Ik kon kiezen tussen de richtingen 2D en 3D en heb gekozen voor 3D. Dus vandaar dat ik ook een nieuwe klas heb. We begonnen gelijk al met een nieuwe opdracht. Het draait allemaal om Glamping. 
Glamping is luxe kamperen. Dus glamour & camping.
Iedereen kreeg een thema. Er zijn 4 thema's: scandinavian touch, colorful world, holiday kids & safari. Ik heb het thema safari gekregen. Het thema vind ik heel leuk, en je kunt er veel mee. 
Voor dit project moesten we een collage maken, met jou eigen thema. Dit is dus mijn collage geworden.


Bij etaleren heb ik de eerste les met blokjes moeten bouwen. Dit was om de compositielijnen te laten zien. Er zit een horizontale lijn in, een verticale en een diagonale.


De week daarna mochten we met producten etaleren. 
In deze etalage is ook weer de horizontale lijn, verticale lijn en diagonale lijn terug te zien.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten