Pagina's

donderdag 28 juni 2012

Examen tekenen.


Dit is mijn schilderij die ik heb gemaakt voor het praktijk tekenenexamen. Ik heb mijn cijfer gevraagd en mijn tekenlerares zei dat het cijfer rond de 7 of 8 is geworden. Het thema was groen. En het was de bedoeling om een groene ruimte uit te beelden. Ik heb voor een tuinkamer gekozen en een ontspannen sfeer. Ik heb een radio getekent wat die ontspannnen sfeer moest voorstellen. En ik vond het wel apart om er bloemen uit te laten komen waar de bij uit de bijenkorf naar toe gaat. Want ik dacht: ja, je kunt wel een landschap gaan schilderen omdat het thema groen is, maar dat vond ik gewoon te standaard. Er moest iets aparts in komen. Gister avond had ik diploma uitreiking & daarna kon ik al mijn tekeningen ophalen en mijn tekendoos.

Alle tekeningen:


Tekendoos:


De tekendoos moest ik maken in de 1e klas dus dat is alweer een tijdje terug haha.
Het tekeningetje op mijn tekendoos moet een turnster voorstellen die ik heb nagetekent van deze foto:


Wat er allemaal in mijn tekendoos zit:


Dus dat was het dan op de middelbare school op naar het cibap
Ik heb super veel zin om naar mijn nieuwe school te gaan!

2 opmerkingen: