Pagina's

dinsdag 28 februari 2012

Bakje maken van een gehaakte onderzetter.

Ik keek gisteren wat in mijn map met allemaal inspiratie foto's, plaatjes, teksten enz enz, en kwam deze foto tegen:



Ik dacht maar dat is leuk! Als ik van zoiets nou een bakje maak? Dus heb ik gisteren dit bakje gemaakt.



Wil je weten hoe??

Stap 1:

Pak alle spullen die je nodig bent:
- Krant
- Lijm
- Gehaakte onderzetter.
- Bakje
- Doorzichtig folie
- Oude kwast die je hierna kunt weggooien.

* Ik heb doorzichtig folie gebruikt, op de foto die ik als inspiratie had zie je een ballon, maar die waren op dus ik dacht mischien kan het ook wel met folie. (:


Stap 2:

Doe de doorzichte folie over het bakje heen en leg daarop de gehaakte onderzetter.


Stap 3:

Besmeer de hele gehaakte onderzetter vol met lijm.


Stap 4:

Wacht nu een paar uur, het best kun je gewoon de volgende dag er weer mee verder gaan.

Stap 5:

Haal het folie en de gehaakte onderzetter van het bakje af.



Stap 6:

Haal nu de folie van de onderzetter af. Nu komt het, dat wil dus niet goed haha. Ik had het dus met een ballon moeten doen want mischien lukte het er dan wel vanaf. Maar met de plakfolie die ik heb gebruikt wou het er niet goed vanaf. Maar met het resultaat ben ik wel tevreden:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten