Pagina's

zaterdag 18 februari 2012

Een kijkje in mijn tekenmap.

Hier wat tekeningen, die ik nog niet op mijn blog heb gezet. Omdat er veel tekeningen op school lagen, heb ik er geen foto van kunnen maken, maar nu kan ik ze even laten zien :)











Vandaag heb ik een intakegesprek gehad bij cibap, ik had daar dus een gesprek en ook 2 opdrachten die we op het cibap maakte.  Ook moesten we een thuisopdracht maken zie hier het resultaat:



Er moesten 4 onderwerpen in de collage:
1. Je eigen naam in verschillende letters.
2. Sjiek uit eten en drinken.
3. Je toekomst.
4. Listen to the music.

1. Je eigen naam in verschillende letters

Elke letter van de collage heeft wat met mij te maken. de letter L is geknipt uit een oud kinderboekje, omdat ik vind dat oude kinderboekjes altijd een hele leuke voorkant hebben. de letter I is gemaakt van een meetlintje omdat ik het leuk vind om achter mijn naaimachine dingen te maken. de letter A is gemaakt van turnpakjes stof omdat ik veel van turnen hou. En tot slot de letter N met een koeienprint, omdat ik koeien mooie dieren vind en het leuk vind om ze te schilderen of fotograferen.

2. Sjiek uit eten en drinken

Hiervoor heb ik allemaal plaatjes opgezocht in tijdschriften.

3. Je toekomst

Ik wil later graag op een boederij wonen met koeien vandaar de foto met de koeien. Ook wil ik later een eigen winkeltje met zelfgemaakte spulletjes.

4. Listen to the music

Hiervoor heb ik een soort gezicht gemaakt met een halve cd als mond. Ook heb ik een koptelefoon gemaakt wat natuurlijk goed bij het thema past. Als je goed op de onderste foto kijkt zie je dat de letters in de cd kunt zien in spiegelbeeld op de andere cd zegmaar.

Als ik weer nieuwe tekeningen in mn tekenmap heb laat ik ze graag weer op mijn site zien!!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het allemaal supermooi, maar de balerina vind ik het mooist! Ik hou ook erg van tekenen en vind je blog ook superleuk daarom!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, ik kom net op je blog en vind je tekeningen echt gaaf!
    Ik zag ook dat jij een intake had op het Cibap! Leuk!
    Ik heb me ook aangemeld en mijn intake moet nog plaatstvinden dus ik dacht heb jij misschien tips van de thuisopdracht die voor mij handig zullen zijn ? Ik ben echt niet de meest creatiefste persoon dus ik zou graag wat hulp kunnen gebruiken ;)
    btw: je fotografie is echt heel nice !

    Groetjess
    Di

    BeantwoordenVerwijderen