Pagina's

maandag 27 februari 2012

Inkoopjess.

Vandaag ben ik even langs de kringloop geweest & ohhh wat kun je daar toch veel leuks halen & ook nog is goedkoop! Ik kom er wel vaker en kom meestal wel met iets de winkel weer uit lopen de ene keer neem ik een riempje die van de h&m komt mee voor maar 1 euro. De andere keer koop ik knopen of ritsen, of sieraden enz. enz. Er is altijd wel wat leuks te vinden. :)


Ik heb 3 armbandjes gekocht:
-de goudkleurige vooraan met de hartjes. 0,20 cent
- het armbandje met lichtbruine kraaltjes. 0,20 cent
- & het armbandje met donkerbruine kraaltjes. 0,20 cent

Het andere armbandje had ik al maar vond het goed bij de gekochte armbandjes passen, dus vandaar dat die ook op de foto staat (:
Ik dacht vanmiddag volgens mij heb ik best veel armbandjes, dus ging ze voor de grap is tellen ik heb gewoon 32 armbandjes. Woowhh dat vind ik best wel veel haha. (alleen de helft ervan draag ik nooit)


En ik heb ook nog 6 libelle's gekocht, ik koop ze niet om te lezen maar om de plaatjes en fotos die erin staan om er collage's mee te maken. Een libelle koste maar 0,20 cent, nou keer 6 is dus maar €1,20 voor 6 libelle's. Eerst laat ik mijn moeder ze maar even doorlezen voordat ik ze verknip.

Xjess.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten