Pagina's

zaterdag 21 juli 2012

Give away!

Omdat mijn blog vandaag 1 jaar bestaat heb ik een give away op mijn blog! Iedereen kan meedoen, wel of geen blog het maakt niet uit.

Wat je moet doen?

Stuur mij een mailtje met in het onderwerp give away.
Hieronder staan de dingen die je kunt winnen je kiest er 2 dingen van uit bijvoorbeeld 1 van de 3 armbandjes en het etui.

Kopieer het onderstaande stukje en zet het in de mail met de dingen die je hebt ingevult op de stippellijn.
(Mail naar: blog-lian@hotmail.com)

 

Naam: ...............
Ik ga voor .................. & ....................



 
Bijvoorbeeld:

Ik ga voor het armbandje met het zwarte knoopje met gouden roosje & het etui.

Je kunt tot 31 juli meedoen. & 1 augustus word dan de winnaar bekend gemaakt. Ik stuur je dan een mailtje of je je adres kunt geven zodat ik de spulletjes naar je kan sturen. Heb je na een week niet gereageerd dan kies ik een andere winnaar.

Het etui.

Oorbellen.

Armbandjes

* Gouden knoopje.
* Geel knoopje met oranje bloem.
* Zwart knoopje met gouden roosje.
Succes!!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke armbandjes! Heb je een mailtje gestuurd hoor :-) Helaas kan ik je blog nog niet volgen omdat er een probleem bij Google is maar zodra dit weer kan dan zet ik je blog zeker op mijn leeslijst!

    BeantwoordenVerwijderen