Pagina's

donderdag 19 juli 2012

Volgende week

Volgende week vrijdag ga ik dan met heel wat van mijn zelfgemaakte spulletjes op de markt staan. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, ja wel met oude spullen die ik ging verkopen op de rommelmarkt maar niet met de dingen die ik heb gemaakt. Dus ik ben echt heel benieuwd hoe het zal gaan. Ik heb gisteren en vandaag alles even klaargezet hoe ik het wil hebben staan. En dat was wel nodig want ik kwam nog op een paar probleempjes hoe ik bijvoorbeeld het memobord goed kon neerzetten en het prikbord. Maar dat is allemaal goed gekomen. Hier wat foto's van hoe ik het tafeltje ga inrichten.





Volgende week vrijdag zal ik natuurlijk ook even wat foto's maken als ik op de markt sta en dan zet ik ze zo snel mogelijk op mijn blog!

1 opmerking:

  1. Leuk lian!! Ik weet zeker dat je wat verkoopt want de spulletjes die je maakt zijn altijd leuk!
    veel plezier op de markt!

    liefs marije

    BeantwoordenVerwijderen