Pagina's

maandag 16 juli 2012

Verkoop.


Ik heb de laatste dagen niet veel op mijn blog gezet, maar heb van alles gedaan.
Ik heb deze etuis gemaakt, die ook weer voor de verkoop zijn.

(Ik ben al druk bezig met de verkoop want die is volgende week al.)


& Deze hartjes en huisjes heb ik uitgezaagd. Deze zijn ook voor de verkoop. Je kunt het hartje of het huisje gewoon zo laten maar je kunt ze ook beschilderen of beplakken met stof!
Verder heb ik meegeholpen mijn ouders kamer te verven.
En ook ben ik bezig geweest om een stoel op te knappen waar ik al eerder een bericht over plaatste op mijn blog klik hier voor het bericht. Morgen komt er op mijn blog een bericht over de stoel.

& Zaterdag bestaat mijn blog 1 jaar!!
Ik ben van plan om een give away te houden.
Je kunt iets winnen wat ik zelf heb gemaakt (:

1 opmerking: